صد سال از تولد مجلهی « هاروارد بیزینس ریویو » میگذرد و همچنان معتبرترین مجلهی مدیریت و کسبوکار جهان است. سرشناسترین متخصصان، مقالات خود را در آن نشر میدهند و با رویکردهای علمی به مدیران و کارآفرینان میآموزند با دانش و مهارت، پیچیدگیهای دنیای کسبوکار را درک کنند. «مجموعهی هوش عاطفی» پیوند روانشناسی و تجارت است؛ منتخبی است از بهترین مقالاتِ تاریخ این مجله که بر بخشِ پنهانی از زندگیِ کاری، یعنی «احساسات» و توانِ «انگیزشی-هیجانی» تأکید دارد. همچنین نشانداده این عوامل، چطور بهطرز چشمگیری بر فرد و سازمان موثر است و چرا آوردگاه اصلی تجارت، انسان و عواطف اوست.
کمتر افرادی در جهان، شانس آن را دارند، که «شنیدن عمیق» را یاد بگیرند. اما تعدادی که بخت به آنها رو کرده و آموختهاند چگونه به صورت ذهنآگاهانه بشنوند، در یک کلمه “بَرندهاند”. این مقالات در ستایش گوشدادن است.