تجربه ای متفاوت با ...

انتشارات آبی معاصر

انتشارات آبی معاصر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کلیه نویسندگان، مترجمان و پژوهشگران که آثاری را جهت چاپ دارند، استقبال می کند.

pub-2
pub-3

آبی ژرفاژرفِ شهود در پهنه‌پهنه‌ی آسمان است، آرامِ کنار و تابش شکوه در آفتابی دریاست و فرشته‌ی هوش و اشتیاق در محل فرود کتاب .

 می‌ماند که دانش و هنر؛ هر دو آبی‌ باشند. آری! کتاب بی‌تردید آبی است؛

 مثل دوبالِ پروانه‌ی پالوس، مثل گل‌برگ‌های آنسونیا، مثل حروف باران.

 کتابِ آبی؛ کتاب لحظه‌های کوچک عاشقی است؛ کتابِ سرود شیفتگی است ؛

شیفتگان زیبایی و هنر و شیفتگانِ پایاییِ دانش

درباره‌ی آبی معاصر

گویا دیروقتی نیست که آدمیان «آبی» را می‌شناسند، البته آبی را می‌شناختند؛ اما دست‌کم نه با این اسم. آن‌قدر می‌دانیم که تمدن‌های گوناگون درگذشته از رنگ آبی استفاده‌ می‌کرده‌اند؛ اما در زبان‌های کهن و کتاب‌های‌ پیشینیان، این‌گونه می‌نماید که واژه‌ای برای توصیف آن نداشتند و بیشتر از نامِ رنگ‌های سبز و نیلی برای اشاره به آبی استفاده می‌کردند. حتی امروزه نیز در بسیاری زبان‌ها برای آبی و سبز از واژه‌ی مشترکی استفاده می‌کنند. از حوالی دویست سال گذشته اما گره داستان گشوده شد و قهرمان بالاخره نام حقیقی اش را یافت و آبی باریدن گرفت. حالا سال‌هاست که آبی درکنار ما، همزاد ما و معاصر ماست.

آبی معاصر؛ نشری است به اصالت و کهنگیِ رنگش و به معاصری واژه‌‌ی نویافته‌اش : آبی.

بورد ادیتوریال و ارزیابان

  ما برای انتخاب و به‌گزینی و ویراست و ارزیابیِ کتاب‌های نویسندگان و مترجمان و گردآورندگان، از کارآزمودگی و دانشِ متخصصان و دانش‌پژوهان در زمینه‌های مربوطه استفاده می‌کنیم تا اطمینان بیابیم کتاب‌های آبی در پایان به زمانِ خوانندگان‌شان می‌ارزند و بر مبنای هنر و آگاهی و علم استوارند. در این راه به خود می‌بالیم که ارزیابان ارزشمندی در کنار آبی هستند که از سخت‌گیری آن‌ها مطمئنیم و نقد و کاوش ایشان را در کتاب‌ها بر هر کاری اولویت می‌دانیم.

شما نیز می توانید برای عضویت افتخاری در بورد ادیتوریال آبی ، رزومه‌ی خود را به ایمیل آبی ارسال کنید.

همچنین اگر انتقاداتی و یا پیشنهاداتی بعد از خواندن کتاب‌های آبی دارید، ما با کمال صبر و اشتیاق نوشته‌های شما را می‌خوانیم و در چاپ‌های بعدی بی‌تردید از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

چاپ کتاب شما

آنچه ما هستیم

  • در آبی ما نسبت به هر ایده‌ای گشوده‌ایم، همه‌چیز را پذیراییم، از کجا معلوم شاید یکی از آن‌ها دنیا را تغییر داد؛ ما اینجا هستیم تا بشنویم.
  • هنر، مقیاس، اندازه، چینش، رنگ، خط و نقطه، خیال و زبان و هر چیزی که آدمیان با آن خلق می‌کنند یا آن را خلق  می‌کنند، فضای مقدس ما هستند.
  •  ما در آبی خریدار سخاوتمندِ تلاش،دانش،پشتکار و نبوغ و هنر و فرهنگ و زیبایی هستیم.
  • خرسندیم که اعلام کنیم آبی یکی از پرفروش‌ترین کتابفروشی‌های جنوب کشور است.
  • آبی می‌تواند کتاب‌های شما را پس از چاپ و تایید بورد ادیتوریال به شبکه‌ی توزیع و پخش کشور برساند.
  • شما می‌توانید تمام نیازهای خود را در هر بخش از فرایند چاپ کتاب‌تان به صورت آنلاین و یا تلفنی برآورده کنید.
  • آبی در شبکه‌های اجتماعی فعال ِخود بیش از هفتاد هزار دوست و همراه دارد که می‌تواند کتاب شما را در معرض دید بسیاری از جامعه‌ی کتابخوان ایران قرار دهد
  • دپارتمان محتوای انتشارات آبی معاصر پس از نشر کتاب برای شما محتوای اختصاصی می‌سازد تا با زیبایی های بصری کتاب شما بر افراد بیشتری تاثیر بگذارد.
طیف کتاب آبی معاصر

کتاب‌های آبی معاصر در پنج طیف قرار می‌گیرند :

آبی فیروزه‌ای : کتاب‌های پارسی نوشتی که در ادبیات و فرهنگ و هنر توسط ایرانیان و به زبان فارسی نوشته شده است و یا به نوعی به مطالعات ایرانی و یا زبان فارسی مرتبط است.(ادبیات داستانی و غیرداستانی فارسی)

 

آبی آسمانی: کتاب‌هایی که در زمینه‌ی پژوهش‌ها و یا مطالعات علوم انسانی-اجتماعی و فرهنگ و هنر نوشته و یا ترجمه می‌شوند.(مطالعات علوم انسانی و هنر)

 

آبی کبود : کتاب‌های خارجی و غیرفارسی که در ادبیات و فرهنگ و هنر توسط غیرایرانیان نوشته و یا خلق ‌شده است در این دسته قرار می‌گیرند.(ادبیات داستانی و تالیفات هنری خارجی)

 

آبی کبالت : کتاب‌هایی را در زمینه‌ی علم و دانش از یکسو  و مدیریت و کسب‌وکار از سوی دیگر و  نیز روانشناسی و توسعه‌ی فردی را دربر می‌گیرد(علم،کسب‌وکار،روانشناسی)

 

آبی رویال : این رنگ نماد کتاب‌های فلسفه و فلسفه علم و منطق است.(تاریخ فلسفه، تحلیل فلسفه)

سفارش‌ کتاب‌های ما

 سفارش خرد : شما می‌توانید برای سفارش کتاب‌ یا کتاب‌های مورد نظر خود از  وب‌سیات آبی معاصر اقدام به خرید کنید